Створення або відновлення корпоративної пошти

Загальна інформація

В Уманському НУС використовується єдина система корпоративної електронної пошти, яка дозволяє використовувати уніфіковані адреси електронної пошти всім викладачам / співробітникам і підрозділам ВНЗ, а також спеціальні адреси для пошти конференцій, семінарів, різних проектів і заходів університету.

Корпоративна електронна пошта Уманського НУС надається:

  • викладачам і співробітникам;
  • підрозділам;
  • для конференцій і семінарів;
  • для проектів, заходів, авторських ресурсів,
  • студентам для участі у міжнародних освітніх програмах і т.і.

Можливості корпоративної електронної пошти

  • доступ до поштової скриньки на стаціонарних і мобільних пристроях:
    • за допомогою браузера,
    • через поштові програми (клієнти), наприклад, Microsoft Outlook, The Bat, Mozilla Thunderbird і ін. при відповідних настройках);
    • за допомогою засобів і налаштувань мобільних пристроїв;
  • захист кореспонденції від спаму і вірусів;
  • 2 ТБ дискового простору для листів та файлів;
  • обсяг вкладень - до 50 Mб в листі, та до 2ТБ як вкладення з диску;

Адреси електронної пошти

Типові адреси в єдиній корпоративній системі електронної пошти мають такий вигляд:

  • для викладачів/співробітників – «перша літера імені.прізвище»@udau.edu.ua;
  • для підрозділів, проектів, заходів, авторських ресурсів – «абревіатура/обране ім’я»@udau.edu.ua,
  • для студентів «бажаний логін»@udau.edu.ua

Отримання корпоративної електронної пошти

Для отримання адреси електронної пошти необхідно заповнити онлайн форму: створення корпоративної пошти або ж відновлення доступу до корпоративної електронної пошти

Інструкція з використання office365

Інструкція по налаштування поштових клієнтів

Деталі статті

Ідентифікатор статті:
16
Дата:
2021-04-23 07:34:30
Переглядів:
984
Рейтинг (Кількість голосів):
(58)

Пов'язані статті