Створення або відновлення корпоративної пошти
Загальна інформація
В Уманському НУС використовується єдина система корпоративної електронної пошти, яка дозволяє використовувати уніфіковані адреси електронної пошти всім викладачам / співробітникам і підрозділам ВНЗ, а також спеціальні адреси для пошти конференцій, семінарів, різних проектів і заходів університету.
Корпоративна електронна пошта Уманського НУС надається:
- викладачам і співробітникам;
- підрозділам;
- для конференцій і семінарів;
- для проектів, заходів, авторських ресурсів,
- студентам для участі у міжнародних освітніх програмах і т.і.
Можливості корпоративної електронної пошти
- доступ до поштової скриньки на стаціонарних і мобільних пристроях:
- за допомогою браузера,
- через поштові програми (клієнти), наприклад, Microsoft Outlook, The Bat, Mozilla Thunderbird і ін. при відповідних настройках);
- за допомогою засобів і налаштувань мобільних пристроїв;
- захист кореспонденції від спаму і вірусів;
- 2 ТБ дискового простору для листів та файлів;
- обсяг вкладень - до 50 Mб в листі, та до 2ТБ як вкладення з диску;
Адреси електронної пошти
Типові адреси в єдиній корпоративній системі електронної пошти мають такий вигляд:
- для викладачів/співробітників – «перша літера імені.прізвище»@udau.edu.ua;
- для підрозділів, проектів, заходів, авторських ресурсів – «абревіатура/обране ім’я»@udau.edu.ua,
- для студентів «бажаний логін»@udau.edu.ua
Отримання корпоративної електронної пошти
Для отримання адреси електронної пошти необхідно заповнити онлайн форму: створення корпоративної пошти або ж відновлення доступу до корпоративної електронної пошти